سر گل قائنات (درجه یک)

5/5
0 افرادی که اکنون این محصول را تماشا می کنند!
همانطور که می دانید قیمت زعفران به عوامل مختلفی بستگی دارد که اولین و مهمترین آن کیفیت زعفران می باشد.  زعفران با کیفیت و درجه یک هر گرم آن، قیمت بالاتری نسبت به نوع درجه 2 و 3 خود خواهد داشت.شاید بپرسید زعفران درجه یک چه ویژگی دارد و از کجا بفهمیم که کدام زعفران درجه یک و کدام درجه دو است؟به طور کلی زعفرانی که تمام قرمز و فاقد هرگونه سفیدی باشد، دارای کلاله های درشت و از نظر قرمزی و سالم بودن، یک دست و یکنواخت باشد را می توان زعفران درجه یک و با کیفیت بالا محسوب کرد.دومین عامل در تعیین قیمت زعفران، نوسانات بازار زعفران است. در واقع زعفران از جمله محصولاتی است که نوسانات قیمتی روزانه داشته و ثابت نیست. قیمت به روز هر گرم زعفران در فروشگاه شهر زعفران هر روز اعلام می شود.انواع زعفران را در شهر زعفران با درجه بندی مختلف از نظر کیفیت به همراه تصاویر انواع بسته بندی آن در سایت ارائه شده است. قیمت همه محصولات همواره به روز بوده و شما به راحتی می‌توانید از قیمت به روز هر گرم زعفران مطلع شده و با آگاهی کاملدر سایت  اقدام به خرید یک گرمی زعفران سرگل درجه یک نمایید.

60,000 تومان4,400,000 تومان

بروزرسانی قیمت: 5 ماه پیش

برای مشاوره با شماره 09102902859 تماس حاصل فرمایید

زعفران سرگل قائنات در سایت شهر زعفران

بدون واسطه از تولیدکنندگان روستاهای قائنات و تولید کننده دسته اول و بی واسطه از مزارع روستاهای شهرستان قائنات (پایتخت زعفران جهان) و بهترین نوع زعفران دنیا از این شهرستان به دست می آید.و با کمترین عایدی ممکن و حذف واسطه ها زعفران درجه یک را به سر سفره های خانواده شما می رسانیم.

این نوع زعفران یکی از رایج ترین و پر مصرف ترین انواع زعفران است واغلب مصرف کنندگان و مشتریان این مدل از زعفران را بهتر می شناسند و برای خرید انتخاب می کنند. در این نوع یا مدل از زعفرون دیگر خبری از قسمت زردی و یا ریشه‌ زعفران نیست. و قدرت رنگ دهی در این نوع زعفران بسیار زیاد است.

این نوع زعفران مناسب  است برای:

زعفران به دلیل ترکیبات فعالش که اثرات زیادی در سیستم غدد درون ریز ما دارد، بسیار شناخته شده است. با خاصیت اعجاب برانگیز، این ادویه با تاثیر بسیار مفید در تحریک ترشح هورمون های خاصی که باعث خوشحالی ما می شود باعث بهبود روحیه کلی ما خواهد شد.

فواید زعفران اعلای قائنات خراسان:

به وجود آورنده نشاط و بهبود دهنده افسردگی خوردن زعفران برای افرادی که افسردگی دارند به شدت توصیه می شود. طبق تحقیقات و بررسی ها زعفران عوارض و علامت های افسردگی را کاهش می دهد. تنظیم تولید و ترشح سروتونین و همچنین درمان علائم افسردگی از مکانیسم و شیوه کار زعفران در بدن می باشد. سروتونین از مهم ترین انتقال دهنده عصبی در بدن است که برای درمان و کنترل افسردگی می باشد. جلوگیری از سرطان با مصرف زعفران می توانید از سرطان جلوگیری کنید. رادیکال های آزاد موجود در بدن از علت های مهم ابتلا به سرطان می باشند. زعفران به دلیل داشتن آنتی اکسیدان باعث می شود تا رادیکال های آزاد در بدن از بین بروند. استحکام بافت استخوان در بدن از آن جایی که زعفران سرشار از مواد معدنی می باشد، برای تحکیم بافت استخوانی بدن بسیار مناسب است. بهترین راه برای جلوگیری از مبتلا شدن به نرمی و پوکی استخوان این است که جذب کلسیم در بدن را زیاد کنیم. مواد معدنی موجود در زعفران نیز باعث می شود تا در دستگاه گوارش کلسیم بیشتری جذب شود. کاهش فشار خون با استفاده از زعفران فشار خون به طور طبیعی تنظیم می شود. زعفران دارای پتاسیم می باشد. پتاسیم نیز در کنترل کردن فشار خون در رگ های خونی و جریان خون سیستمیک نقش بسیار مهمی دارد. بهبود سرفه و تنگی نفس زعفران نقش مهمی در درمان آسم و تنگی نفس و همچنین سرفه دارد. به طور کلی زعفران محافظ بسیار خوبی برای دستگاه تنفسی می باشد. زیرا زعفران دارای ماده ای به نام کروسین و کائمپرفرول است. این ماده فعال و تاثیر گذار در کاهش آسم و سرفه نقش به سزایی دارد. به همین دلیل زعفران برای کرونا نیز فوق العاده است. خوردن زعفران برای افراد دارای سردرد، افراد مبتلا به ام اس و افراد مبتلا به دیابت مناسب می باشد. حفظ بینایی، بهبود حافظه و پیشگیری از آلزایمر، کاهش ابتلا به بیماری قلبی و عروقی، بهبود کیفیت و تنظیم خواب، بهبود مشکلات معده، پیشگیری از مبتلا شدن به پارکینسون، درمان بزرگ شدن کبد، منظم کردن دوران قاعدگی، مناسب برای پوست و مو، بهبود تب، بهبود کارکرد ریه، کاهش کلسترول، انرژی زا، تسکین درد و … از دیگر خواص زعفران می باشند. تقویت کننده بسیار مناسب قوای جنسی و جسمانی افراد.

خرید زعفران سرگل طرح پاکتی:

فروشگاه شهر زعفران  تمام سعی خودش را کرده است که از باکیفیت ترین نوع پاکت ها جهت بسته بندی محصولات خود استفاده نماید تا در برابر آسیب های احتمالی مثل پارگی و رطوبت مقاوم باشد. علاوه بر آن استفاده از مرغوب ترین سلفون ها موجب حفظ عطر و طعم زعفران می شود. طرح و رنگ متنوع و قیمت بسیار مناسب بسته بندی پاکتی، سبب شده که یکی از پر درخواست ترین انواع بسته بندی ها به شمار رود.

نکته ی دیگری که باید توجه داشت، میزان کروسین زعفران می باشد که برای زعفران سرگل ممتاز بین 220 تا 255 USP می باشد که بستگی به نوع کیفیت، (این مبنا بیشتر برای بحث صادرات و میزان رنگ دهی زعفران می باشد) متفاوت می باشد. انواع کیفیت این زعفران، را می توان از میزان ضخامت رشته های آن و همینطور وجود و یا عدم وجود نرمه های خامه و شکستگی در رشته در محصول تشخیص داد که تاثیر زیادی بر روی قیمت دارد.

نوع کیفیت زعفران درجه یک بوده و در آن از رشته های زعفران ریز یا شکسته استفاده نشده است. همانطور که می دانید یکی از پرکاربرد ترین و شناخته شده ترین نوع زعفران، زعفران سرگل ممتاز قائنات می باشد. در بازار با نام های سرگل، سرریشه، ممتاز، زعفران رشته بریده و یا زعفران سرقلم نیز شناخته می شود.

شما می توانید زعفران سرگل درجه یک را از سایت ما ( شهر زعفران) خریداری کنید

 

وزن

یک گرم

,

نیم گرم

,

یک مثقال

,

نیم مثقال

تعداد

تک عدد

,

بسته بندی 5تایی

,

بسته بندی 20تایی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

محصولاتـــ مرتبط
24,000 تومان1,188,000 تومان
5/5
300,000 تومان1,850,000 تومان
5/5
55,000 تومان4,375,000 تومان
5/5
45,000 تومان7,200,000 تومان
5/5
25,000 تومان9,500,000 تومان
5/5