زعفران دختر پیچ

5/5
0 افرادی که اکنون این محصول را تماشا می کنند!
علت نامگذاری زعفران دختر پیچ چیست؟ قبل از اینکه داشت، کاشت و برداشت زعفران صنعتی شده و با استفاده از دستگاه‌های خاصی انجام شود، این فرایند توسط دختران پرتلاش در مزارع صورت می‌گرفت. از آنجایی که معمولا وظیفه دسته‌بندی رشته‌های پاک شده زعفران به دختران محول می‌شد، این نوع زعفران را تحت عنوان زعفران دخترپیچ می‌شناسند. علاوه بر این به زعفران دخترپیچ، مادر زعفران‌ها هم می‌گویند؛ به این دلیل که رشته‌های زعفران در این مدل کامل هستند و به عبارتی انواع دیگر از جمله زعفران سرگل و ریشه به طور یکجا در این نوع زعفران وجود دارد.معرفی انواع زعفران دخترپیچ اما انواع مختلف این نوع زعفران چیست. بسته به نحوه دسته‌بندی دو نوع مختلف زعفران دخترپیچ یک‌سویه و دو سویه وجود دارد. برای تولید زعفران دخترپیچ یک سویه به کلاله‌ها را روی هم قرار می‌دهند و ریشه‌های زرد یا سفید کنار هم هستند. بنابراین هر دسته زعفران دخترپیچ یک سویه در انتها زرد بوده و بالایشان قرمز است. چینش دوسویه به این صورت است که خامه‌ها در وسط و کلاله‌ها در دو طرف دسته قرار می‌گیرند. از نظر خاصیت و مقدار کلاله یا ریشه زعفران این دو نوع با هم فرقی ندارند و تنها تفاوتشان، شکل ظاهری دخترپیچ یک سویه و دو سویه است.

500,000 تومان9,100,000 تومان

بروزرسانی قیمت: 5 ماه پیش

برای مشاوره با شماره 09102902859 تماس حاصل فرمایید

زعفران دختر پیچ: طلای سرخ ایران زعفران

دختر پیچ، یک نوع زعفران است که از خشک شدن کامل گیاه به دست می‌آید و شامل هر دو بخش ریشه و ساقه است. این نوع زعفران به دلیل داشتن ریشه‌های زرد و سفید، از ارزش غذایی بالاتر و خاصیت بیشتری برخوردار است. زعفران دختر پیچ به دلیل داشتن آنتی‌اکسیدان‌های قوی، خواص درمانی بسیاری دارد و در درمان بیماری‌های مختلف کارآمد است.

 

علت نامگذاری زعفران دختر پیچ چیست؟

قبل از اینکه داشت، کاشت و برداشت زعفران صنعتی شده و با استفاده از دستگاه‌های خاصی انجام شود، این فرایند توسط دختران پرتلاش در مزارع صورت می‌گرفت. از آنجایی که معمولا وظیفه دسته‌بندی رشته‌های پاک شده زعفران به دختران محول می‌شد، این نوع زعفران را تحت عنوان زعفران دخترپیچ می‌شناسند. علاوه بر این به زعفران دخترپیچ، مادر زعفران‌ها هم می‌گویند؛ به این دلیل که رشته‌های زعفران در این مدل کامل هستند و به عبارتی انواع دیگر از جمله زعفران سرگل و ریشه به طور یکجا در این نوع زعفران وجود دارد.معرفی انواع زعفران دخترپیچ اما انواع مختلف این نوع زعفران چیست. بسته به نحوه دسته‌بندی دو نوع مختلف زعفران دخترپیچ یک‌سویه و دو سویه وجود دارد. برای تولید زعفران دخترپیچ یک سویه به کلاله‌ها را روی هم قرار می‌دهند و ریشه‌های زرد یا سفید کنار هم هستند. بنابراین هر دسته زعفران دخترپیچ یک سویه در انتها زرد بوده و بالایشان قرمز است. چینش دوسویه به این صورت است که خامه‌ها در وسط و کلاله‌ها در دو طرف دسته قرار می‌گیرند. از نظر خاصیت و مقدار کلاله یا ریشه زعفران این دو نوع با هم فرقی ندارند و تنها تفاوتشان، شکل ظاهری دخترپیچ یک سویه و دو سویه است.

مزایای خرید زعفران دختر پیچ از سایت شهر زعفران :

زعفران دختر پیچ نسبت به بسیاری از انواع زعفران از ارزش خرید بالاتری برخوردار است. برخی از مهم‌ترین مزایای خرید زعفران دختر پیچ عبارتند از:

  1. خواص زعفران دختر پیچ بیشتر است
    زعفران دختر پیچ از ارزش غذایی بالاتر و خاصیت بیشتری برخوردار است. مصرف قسمت‌های زردرنگ ریشه زعفران، سطح سروتونین و دوپامین را افزایش داده و شادی‌آور است.
  2. قیمت زعفران دختر پیچ پایین‌تر است
    زعفران دختر پیچ نسبت به مقادیر مساوی زعفران‌های خالص‌تری مانند زعفران اتویی و سرگل قیمت پایین‌تری دارد.
  3. زعفران دختر پیچ نسبت به قیمت رنگ‌دهی خوبی دارد
    قابلیت رنگ‌دهی زعفران دختر پیچ بین 120 تا 150 USP است و نسبت به قیمت، رنگ‌دهی قابل قبولی دارد.
  4. تشخیص زعفران اصل دخترپیچ راحت‌تر است
    میزان تقلب در زعفران دختر پیچ کمتر و تشخیص زعفران اصل راحت‌تر است.

بسته بندی 20 عددی زعفران دختر پیچ زعفران دختر پیچ بسته بندی 5 عددی سایت شهر زعفران

آشنایی با خواص زعفران دختر پیچ:

زعفران دختر پیچ مشابه با انواع دیگر زعفران از خواص زیادی برخوردار است. این زعفران سرشار از آنتی‌اکسیدان‌هایی است که از بدن در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. زعفران دختر پیچ به دلیل داشتن آنتی‌اکسیدان‌های قوی، خواص درمانی بسیاری دارد و در درمان بیماری‌های مختلف کارآمد است.

نتیجه‌گیری

زعفران دختر پیچ، یک نوع زعفران است که از خشک شدن کامل گیاه به دست می‌آید و شامل هر دو بخش ریشه و ساقه است. این نوع زعفران به دلیل داشتن ریشه‌های زرد و سفید، از ارزش غذایی بالاتر و خاصیت بیشتری برخوردار است. زعفران دختر پیچ به دلیل داشتن آنتی‌اکسیدان‌های قوی، خواص درمانی بسیاری دارد و در درمان بیماری‌های مختلف کارآمد است.

وزن

یک مثقال

تعداد

تکی

,

بسته بندی 5 عددی

,

بسته بندی 20 عددی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

محصولاتـــ مرتبط
45,000 تومان3,050,000 تومان
5/5
53,000 تومان3,950,000 تومان
5/5
210,000 تومان1,890,000 تومان
5/5
300,000 تومان2,450,000 تومان
5/5
45,000 تومان580,000 تومان
5/5